دوست داران اسفندآباد(مطلب ارسالی از باغ دهنویی)

هم ولايتي ها سلام

سلام به آنهايي كه دوست دار اسفندآباد هستند

روزگاري كه من در بلات بودم كوچه هاي اسفنداباد اسم نداشت .

خانه ها پلاك نداشت . درخونه ها شب و روز قفل نداشت كلندون داشت ولي باز بود .

اسم محله هاي ده : سرتل خاكي – پاي بوزوي- سر تل شيون – باغ بالو –با غ دهنو (بنده بچه اونجو هستم )

دم قعله حاجي خان - سيلي – دم حموم – زير بازار – (دم حسينيه )و...

به اميد روزي كه در وطن باشم .خدا نگهدار



نظرات شما عزیزان:

akbar
ساعت18:13---19 خرداد 1391
باسلام
فرستنده مطلب(پختن براتی)عضو با نام akbarهستم که نحوه ارسال عکس را بلد نبودم با ایمیل فرستادم.
لطفا در سایت ،فرستنده را ذکر نمایید.عکس های دیگری هم دارم که به مناسبت آن ارسال میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 18 / 3 / 1391برچسب:, | | نویسنده : اسفندآبادی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.